Vidste du, at du selv kan løse små problemer uden at bestille en servicetekniker? Søg på dit problem her for at komme i gang.

Hvorfor skal du benytte dig af os?

Du kan roligt betro os reparation af dit produkt. Vi er en autoriseret serviceorganisation med egne og kontinuerligt uddannede teknikere. Vi bruger desuden kun originale reservedele og og udfører altid funktionstest af dit produkt efter reparation.

Tekniker afgør, hvad der skal gøres

Teknikeren afgør i løbet af besøget om reparationen er økonomisk og teknisk forsvarlig at gennemføre. Vælger teknikeren ikke at reparere, så betaler du blot for et servicetjek.

Hvad indgår i et servicebesøg?

  • 1
    Servicebesøg

    · Kørsel til den adresse, hvor produktet står

    · Identificering af fejl - eventuel reparation

     

  • 2
    Reparation

    På baggrund af reklamationen udføres reparation med alle nødvendige reservedele.

Forsikring

Du har måske en forsikring, som helt eller delvist dækker reparation af dine hvidevarer. Din selvrisiko kan vise sig at være lavere, end prisen for en reparation. Kontakt eventuelt dit forsikringsselskab for ínformation om din dækning.

Dine produkter skal holde længe

Vi synes, at det er vigtigt, at dine AEG-produkter har den længst mulige levetid. Vil du vide mere om netop dine produkter? Registrer dem hos os og find ud af specifikke råd og tip. Vi har også specielt udviklede rengøringsprodukter i vores webshop, som kan forlænge dine produkters levetid. Med regelmæssig vedligeholdelse fungerer dine produkter desuden mere optimalt.

Køb reservedele og tilbehør