WiFi tilsluttede produkter - Kan ikke oprette forbindelse til apparatet

Senest opdateret 30-11-2019 02:42

Problem

  • Applikationen / App kan ikke oprette forbindelse til apparatet
  • Displayet viser "forbindelsesfejl"

Gælder

  • Produkter med WiFi tilslutning

Løsning

  1. Kontroller at du er tilsluttet 2,4Ghz WiFi forbindelse på dit hjemmenetværk. Hvis du har valgt et 5Ghz. netværk, kan du ikke gennemføre WiFi forbindelsen til dit produkt.

  2. Kun valgte apparater, der understøtter WiFi forbindelse, er kompatible med applikationen
    Enheden er muligvis ikke udstyret med WiFi tilslutning. Hvis det ikke er tilfældet med dit apparat, har du muligvis problemer med din WiFi-netværksforbindelse eller apparatet er muligvis ikke er registreret

  3. Kontroller, om din mobiltelefon er tilsluttet det trådløse netværk.

  4. Kontroller dit trådløse netværk og router. Genstart routeren.

  5. Flyt routeren så tæt på apparatet som muligt

  6. Konfigurer apparatet og mobilenheden igen

  7. Apparatet, mobilenhed eller begge dele skal konfigureres igen, fordi en ny router er installeret, eller routerkonfigurationen er ændret.

  8. Kontakt din udbyder af trådløs tjeneste, hvis der er problemer med det trådløse netværk
Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit AEG-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.