Kaffemaskine indbyg kaffen løber for langsomt ud eller med en dråbe ad gangen

Senest opdateret 05-06-2019 11:41

Problem

  • Kaffen løber for langsomt ud eller med en dråbe ad gangen på min indbyggede kaffemaskine

Gælder

  • Kaffemaskine indbygget

Løsning

  1. Sørg for, at vandbeholderen er fuld.
  2. Kontroller om kaffen er malet for fint. 
    Drej kværnens knap til indstilling af malingsgrad med ét klik med uret hen imod "7" på en maskine med display. BEMÆRK: Knappen må KUN drejes, når kværnens motor kører. Fortsæt med ét klik ad gangen, indtil kaffen er tilfredsstillende. Virkningen er først synlig efter at have brygget to kopper kaffe.
  3. Rengør filterholderen og antidrypventilen. Tryk ikke espressopulveret for hårdt ned i filteret.
  4. Kontakt Electrolux Service
    Hvis ovennævnte forslag ikke løste problemet, anbefaler vi, at du booker besøg af en servicetekniker.

Tip

Se det store udvalg af originalt tilbehør, reservedele samt rengørings- og plejeprodukter der overholder vores høje kvalitetsstandard og til den rigtige pris i webbutikken her
Bemærk: Afhængigt af problemet kan et servicebesøg, selv under reklamationsperioden, være mod betaling. Reparation på reklamationsret forudsætter at, produktet er korrekt installeret, vedligeholdt, brugt i overensstemmelse med brugsanvisningen og at, udefrakommende hændelser - f.eks.lynnedslag, skadedyr osv. -ikke er årsag til fejl på produktet. Book et besøg af en servicetekniker online her

 

 

Bestil en servicetekniker
Bestil en servicetekniker

Har du brug for hjælp med dit produkt? Så kan du booke en servicetekniker som er ekspert i netop dit AEG-produkt og få en professionel og effektiv reparation. Følg linket nedenfor for at registrere og booke dit produkt.

Reservedele og tilbehør
Reservedele og tilbehør

Find originale reservedele til dine AEG-produkter i vores webshop og få dem leveret til døren.